Az olcsó weboldal készítés a vállalkozásod egyik csapdája. A weboldalad szükségességét nem lehet elégszer hangsúlyozni. Ha valaki a szolgáltatásodról képet akar kapni, akkor a neten fog rátalálni. Hiába van világbajnok szolgáltatásod, vagy terméked, ha sufnituning a weboldalad. Ilyenkor károsítja a vállalkozásod.
Ha olyan cégvezető vagy, aki az árat helyezi a teljesítmény elé, akkor nem valószínű, hogy kiugró eredményeket fogunk tudni elérni.
Amikor weboldalt készítünk szinte mindig igaz, hogy az olcsóbb kárt okoz neked. Az olcsó weboldal készítés nem olcsó, hanem minimum pénzkidobás.
Mint amikor bemész a 100 forintos boltba és azt hiszed az ott megvásárolt fülhallgatóról, hogy hasznos lesz neked. Pedig nem. Nem szól, nem lesz elég hangja, nem tudod bekapcsolni – ésatöbbi minden szar lesz vele. Ugyanígy van a weboldaladdal is. Csak bajod lesz vele, örömöd kevés.
Akkor fogod érezni igazán, amikor rálépnél a gázra, amikor eredményt szeretnél elérni a weboldaladdal.
És akkor ott ülsz egyedül a rozoga site-oddal és aki olcsóba’ megcsinálta neked ártatlanul néz rád, hogy te akartad, hogy így legyen. Vagy már rég nem is ezzel foglalkozik, mert felkopott az álla a sok olcsó munkától.
Íme 5+1 dolog, amivel károsítod a céged, ha olcsó weboldal készítést választasz
1. Ostoba, visszataszító design
Ha te a Google-n „olcsó weboldal Budapest” szóra kreatív ízig-vérig zsenit keresel, aki tökéletesen érti a bizniszt, amiben mozogsz, látja és érzi a céged marketingjét, ismeri mire rezonál a vevőköröd és aszerint készít weboldalt – jó eséllyel nem fog teljesülni.
Ökölszabály: ha tisztességesen szeretnéd elkészíttetni a weboldalad, akkor 10 havi hirdetési költségednek megfelelő árral számolj rá – de legkevesebb 350.000 Ft-ot.
Minek van weboldalad, ha nem tudod hasznosítani? Minden weboldal annyit ér, amennyit behoz a következő 3 évben.
Ezalatt csak eszkábálás, sz*rkenegetés = pénzkidobás.
2. Esetlen tartalom
Egyszerű helyesírási hibák, rossz nyelvtan és sokkoló mondatszerkezet.
Mindet láttuk.
Sajnos ez az, amit általában kapsz, ha úgy döntesz, hogy olcsó weboldal készítést választasz.
Úgy gondoljuk, hogy a vállalkozásod mindez nem terhelheti.
Ezért minden elkészített weboldalhoz a tartalmat képzett szövegírók készítik. Nem véletlenül!
Szavak, amelyek megállásra késztetnek és elgondolkodtatnak, meggyőznek. Pontosan az, ami kell.
Enélkül csak betűk, amiről leperegnek az érdeklődők = pénzkidobás
3. Gyenge konverziós arányok
Ha olyan weboldalért fizetsz, amely nem vezet több üzlethez, mi értelme van?
Van küldetése a honlapodnak?
Enélkül küzdesz vele? Akkor ez pénzkidobás.
Jobban járnál, ha egy kicsit többet fizetnél olyan termékért, amely új érdeklődőket generál és jobb megtérülést biztosít.
Hirdetnél is rá a Google vagy Facebook hirdetéseket futtatnál?
Még mielőtt elindítanád, nézd meg a honlapod!
4. Csapnivaló karbantartás
Ha olcsó webhelyét feltörik, ki segít kijavítani?
Százszor hallottuk már ezt a sztorit:
A weboldal készítőd eltűnik vagy annyira leterhelt a sok olcsó ügyfél miatt, hogy sosem jut el a te problémádhoz.
Te meg ott állsz letolt gatyával! Ennyi erővel el is égethetnéd a pénzed: ez is pénzkidobás, de csak később jössz rá.
Ne spórolj rajta. Évente 3-4 alkalommal frissíteni kell a rendszert.
5. Kínos csend a marketingeddel kapcsolatban
Weboldal marketing nélkül, mintha sportkocsid volna kerekek nélkül téglákra rakva.
Szép-szép, biztosan jól is mehetne, de mindig egy helyben marad.
Mondjuk ki, használhatatlan. Vagyis…
Igen, pénzkidobás!
Már az elején tudnunk kell, hogy honnan hová jutunk. Mit fog csinálni a weboldalad, hol vesz majd részt a vállalati marketing rendszerében.
Ott milyen feladatot teljesít? Mit adjon hozzá, mi legyen a haszna?
+1. Juj, SEO!
Ha nincs beállítva, nem gondoltok az elején rá, hogy mi lesz a keresőoptimalizálással, majd gondolkozol rajta akkor, amikor késő. Ma van itt az ideje.
Rengeteg olcsó weboldal készítő céget fogsz találni, aki készséggel kihagyja neked a SEO-t. Kerüld őket minden áron!
Így lesz nyereséges weboldalad
Már a felsorolásból is láthatod, hogy a DesignABC-nél összetett szempontok szerint tervezzük újra a weboldalad.
3 tanács, ami segít a döntésben
- Ne sajnáld a weboldaladra a pénzt! Inkább hagyd meg ezt a konkurenciádnak
- Nézd meg, kinek adod a pénzt!
- Tekints rá a legjobb befektetésedként! A jövőben ez húzza fel az üzletedet
Mi segítünk neked abban, hogy a lehető legjobban megtérüljön a beletett összeged.
Ezért mindenképp arra biztatlak, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot és beszéljük át, hogy mire van szükséged!